Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2010-02-15 | Ostatnia aktualizacja: 2010-02-15
Wykłady za pośrednictwem telemostów oraz symulatory naukowe za ponad 250 mln zł

Wykłady za pośrednictwem telemostów oraz symulatory naukowe za ponad 250 mln zł
Ich budowa sfinansowana zostanie w ramach XIII Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Przedstawiciele władz uczelni podpisali w środę umowy na finansowanie inwestycji z Ośrodkiem Przetwarzania Informacji (OPI), pełniącym funkcję Instytucji Wdrażającej – umowy opiewały na łączną kwotę 252 mln 777 tys. 929 zł.
– Ogromnie cieszę się, że sześć uczelni z pięciu miast akademickich już wkrótce dzięki funduszom strukturalnym rozpocznie tak znaczące inwestycje. To ważne, że tak ogromne środki płyną w dobre ręce – mówiła prof. Barbara Kudrycka, minister nauki i szkolnictwa wyższego. – Wierzę, że nowe inwestycje będą służyły przyszłym studentom, ale dzięki szybkiej realizacji także tym, którzy już podjęli naukę.
Adam Zdziebło, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego zaznaczył, że resort nauki i szkolnictwa wyższego jest liderem w wydatkowaniu środków w ramach POIŚ. – To ogromna zasługa ministerstwa, że pieniądze tak szybko i sprawnie trafiają do środowiska naukowego. Lada dzień kontraktacja sięgnie 100 proc. – przyznał.
Szczegółowe opisy finansowanych projektów znajdują się na stronie intenetowej < href="http://www.nauka.gov.pl/ministerstwo/aktualnosci/aktualnosci/artykul/wyklady-za-posrednictwem-telemostow-i-symulatory-naukowe-za-ponad-250-mln-zl/ ">MNiSW.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- nauka.gov.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Fundusze Venture Capital - perspektywy dofinansowania dla Start-up'ów
Fundusze Europejskie wyróżniają się szerokim wachlarzem instrumentów finansowych, do których, poza flagowymi konkursami w postaci bezzwrotnych...
-
Zarządzanie produkcją - kluczowy element sukcesu przedsiębiorstwa
Zarządzanie produkcją to fundament funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa wytwórczego. Obejmuje szereg działań, których celem jest efektywne...
-
-
-
-
-