W listopadzie 2012 roku powstał BayLab – nowy multimedialny salon popularno-naukowy w Warszawie. Ma być miejscem spotkań młodych ludzi i promować wartości uważane za najważniejsze przez jego twórców – firmę Bayer w Polsce. Zaliczają do nich innowacyjność, odwagę w myśleniu i działaniu, wychodzenie poza utarte schematy. Nowy program rozwoju firmy w Polsce przedstawił nowy prezes zarządu, Christophe Dumont.
Bayer to międzynarodowa firma działająca w obszarach takich jak: ochrona zdrowia oraz roślin, a także wysoko wyspecjalizowane materiały. W roku 2011 zatrudniał ponad 100 tysięcy ludzi, a dochody ze sprzedaży przekroczyły 36 mld euro. Polski BayLab to drugi taki salon – pierwszy powstał i funkcjonuje w Niemczech. Nowy powstał w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, dostępny dla szerszej publiczności będzie jednak dopiero na wiosnę.
W budynku BayLabu będzie można oglądać filmy o tematyce naukowej, uczestniczyć w grach i różnego rodzaju warsztatach dotyczących różnych zjawisk chemicznych. Organizowane będą również debaty popularno-naukowe oraz spotkania ze znanymi ekspertami i naukowcami. Wstęp ma być bezpłatny, poprzedzony jednak rezerwacją. Wszystko to ma służyć jako jedno z zadań projektu globalnego: „Making Science Make Sense". Na programy badawcze i rozwojowe Bayer wydaje około 3 mld euro rocznie.
(pj)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Bayer

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak profesjonalne badania marketingowe weryfikują potencjał innowacji...
Historia technologii pełna jest genialnych wynalazków, które nigdy nie zdobyły rynku. Od przełomowych, ale zbyt skomplikowanych gadżetów, po...
-
Polarymetry Rudolph Research
Autopol I: Zasada działania polarymetrów Polarymetry są przyrządami analitycznymi wykorzystywanymi do pomiaru rotacji płaszczyzny światła...
-
-
-