Powrót do listy wiadomości Dodano: 2012-12-11  |  Ostatnia aktualizacja: 2012-12-11
Bayer promuje naukę poprzez BayLab

W listopadzie 2012 roku powstał BayLab – nowy multimedialny salon popularno-naukowy w Warszawie. Ma być miejscem spotkań młodych ludzi i promować wartości uważane za najważniejsze przez jego twórców – firmę Bayer w Polsce. Zaliczają do nich innowacyjność, odwagę w myśleniu i działaniu, wychodzenie poza utarte schematy. Nowy program rozwoju firmy w Polsce przedstawił nowy prezes zarządu, Christophe Dumont.

Bayer to międzynarodowa firma działająca w obszarach takich jak: ochrona zdrowia oraz roślin, a także wysoko wyspecjalizowane materiały. W roku 2011 zatrudniał ponad 100 tysięcy ludzi, a dochody ze sprzedaży przekroczyły 36 mld euro. Polski BayLab to drugi taki salon – pierwszy powstał i funkcjonuje w Niemczech. Nowy powstał w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, dostępny dla szerszej publiczności będzie jednak dopiero na wiosnę.

W budynku BayLabu będzie można oglądać filmy o tematyce naukowej, uczestniczyć w grach i różnego rodzaju warsztatach dotyczących różnych zjawisk chemicznych. Organizowane będą również debaty popularno-naukowe oraz spotkania ze znanymi ekspertami i naukowcami. Wstęp ma być bezpłatny, poprzedzony jednak rezerwacją. Wszystko to ma służyć jako jedno z zadań projektu globalnego: „Making Science Make Sense". Na programy badawcze i rozwojowe Bayer wydaje około 3 mld euro rocznie.

(pj)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Bayer
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także