Powrót do listy komunikatów
Dodano: 2008-11-05 | Ostatnia aktualizacja: 2008-11-05
Przyjęcie 10 zobowiązań wobec klienta
Przyjęliśmy 10 zobowiązań wobec klientów i środowiska
Spółka Saur Neptun Gdańsk pomyślnie przeszła audit z zakresu obowiązywania norm ISO 24510:2007, ISO 24511:2007 i ISO 24512:2007, będących normami międzynarodowymi, przeznaczonymi dla przedsiębiorstw zarządzających usługami wodociągowo – kanalizacyjnymi.
Wdrażanie powyższych norm ma na celu dalsze podwyższanie standardów świadczonych usług w zakresie dostarczania wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków i wzrost satysfakcji klientów SNG. W ramach wdrażanych norm, Spółka podjęła dodatkowe zobowiązania, aby podnieść efektywność świadczonych usług. Zarząd Spółki, oprócz zapisów, wynikających z kontraktów z Miastem Gdańsk i Miastem Sopot, zobowiązał się w roku 2008 do:
1. Poprawienia komfortu klienta w przypadku wystąpienia awarii - udostępnienia stałej automatycznej informacji o awariach w ramach infolinii na nr 994 - awaryjnym, bezpłatnym numerze pogotowia.
2. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez przyjmowanie stażystów do SNG (18 osób/rok).
3. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez zorganizowanie 1 debaty i 1 konferencji rocznie na temat wody oraz oczyszczania ścieków.
4. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez prowadzenie akcji proekologicznych w szkołach (36 wizyt grup szkolnych/rok).
5. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez zorganizowanie raz w roku drzwi otwartych dla mieszkańców i zainteresowanych.
6. Poprawy jakości obsługi Klienta - ograniczenia liczby błędnych odczytów wodomierzy, co spowoduje spadek ilości reklamacji z tego tytułu do 0,047% w skali roku.
7. Walki z eutrofizacją i zanieczyszczeniami środowiska poprzez zwiększone usuwanie ładunku BZT5 (biochemiczne zapotrzebowanie tlenu w ciągu 5 dni) o co najmniej 47%, azotu o 13% i fosforu o 47%, zrzucanego z Oczyszczalni Wschód do wód Zatoki Gdańskiej czyli lepsze oczyszczanie ścieków, niż wynika z zapisów pozwolenia wodno-prawnego.
8. Eliminacja korozyjnych właściwości wody poprzez stosowanie środków chemicznych (polifosforany, mleko wapienne), płukania wodne sieci, czyszczenie sieci, co spowoduje ograniczenie ilości reklamacji regulaminowych z tytułu "rdzawej" wody do nie więcej niż 7 w ciągu roku.
9. Skrócenia czasu udostępniania zastępczego źródła wody w przypadku prac planowych, prowadzonych na sieci, do 3 godzin - w stosunku do 6 godzin zapisanych w Regulaminie Usług.
10. Skrócenie czasu udostępniania zastępczego źródła wody w przypadku awarii na sieci do 5 godzin - w stosunku do 6 godzin zapisanych w Regulaminie Usług.
Spółka Saur Neptun Gdańsk pomyślnie przeszła audit z zakresu obowiązywania norm ISO 24510:2007, ISO 24511:2007 i ISO 24512:2007, będących normami międzynarodowymi, przeznaczonymi dla przedsiębiorstw zarządzających usługami wodociągowo – kanalizacyjnymi.
Wdrażanie powyższych norm ma na celu dalsze podwyższanie standardów świadczonych usług w zakresie dostarczania wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków i wzrost satysfakcji klientów SNG. W ramach wdrażanych norm, Spółka podjęła dodatkowe zobowiązania, aby podnieść efektywność świadczonych usług. Zarząd Spółki, oprócz zapisów, wynikających z kontraktów z Miastem Gdańsk i Miastem Sopot, zobowiązał się w roku 2008 do:
1. Poprawienia komfortu klienta w przypadku wystąpienia awarii - udostępnienia stałej automatycznej informacji o awariach w ramach infolinii na nr 994 - awaryjnym, bezpłatnym numerze pogotowia.
2. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez przyjmowanie stażystów do SNG (18 osób/rok).
3. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez zorganizowanie 1 debaty i 1 konferencji rocznie na temat wody oraz oczyszczania ścieków.
4. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez prowadzenie akcji proekologicznych w szkołach (36 wizyt grup szkolnych/rok).
5. Działań na rzecz społeczności lokalnej poprzez zorganizowanie raz w roku drzwi otwartych dla mieszkańców i zainteresowanych.
6. Poprawy jakości obsługi Klienta - ograniczenia liczby błędnych odczytów wodomierzy, co spowoduje spadek ilości reklamacji z tego tytułu do 0,047% w skali roku.
7. Walki z eutrofizacją i zanieczyszczeniami środowiska poprzez zwiększone usuwanie ładunku BZT5 (biochemiczne zapotrzebowanie tlenu w ciągu 5 dni) o co najmniej 47%, azotu o 13% i fosforu o 47%, zrzucanego z Oczyszczalni Wschód do wód Zatoki Gdańskiej czyli lepsze oczyszczanie ścieków, niż wynika z zapisów pozwolenia wodno-prawnego.
8. Eliminacja korozyjnych właściwości wody poprzez stosowanie środków chemicznych (polifosforany, mleko wapienne), płukania wodne sieci, czyszczenie sieci, co spowoduje ograniczenie ilości reklamacji regulaminowych z tytułu "rdzawej" wody do nie więcej niż 7 w ciągu roku.
9. Skrócenia czasu udostępniania zastępczego źródła wody w przypadku prac planowych, prowadzonych na sieci, do 3 godzin - w stosunku do 6 godzin zapisanych w Regulaminie Usług.
10. Skrócenie czasu udostępniania zastępczego źródła wody w przypadku awarii na sieci do 5 godzin - w stosunku do 6 godzin zapisanych w Regulaminie Usług.
Kategoria komunikatu:
Z życia firmy
- Dodał:
- Gdańskie Wodociągi S.A.

Czytaj także
-
Ochrona Środowiska: Nowoczesne Zarządzanie Ściekami w Polsce
Współcześnie, zarządzanie odprowadzaniem i oczyszczaniem ścieków w Polsce staje się niezmiernie istotne dla ochrony środowiska i zdrowia...
-
Komory klimatyczne - zasada działania i zastosowanie
www.srodowisko.plKomora klimatyczna jest urządzeniem laboratoryjnym szeroko stosowanym w laboratorium oraz przemyśle. Komora klimatyczna służy do...
-
-
-
-