Powrót do listy wiadomości Dodano: 2010-03-01  |  Ostatnia aktualizacja: 2010-03-01
BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Chemia, która łączy”
BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Chemia, która łączy”
BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Chemia, która łączy”
BASF tworzy „Chemię, która łączy“. Taka jest myśl przewodnia nowej, ogólnoświatowej kampanii wizerunkowej, która rusza z początkiem marca. Po raz pierwszy koncern BASF łączy prezentacje w mediach drukowanych, telewizji i Internecie w jednolitą w skali globalnej kampanię skierowaną do decydentów w gospodarce i społeczeństwie.

Motywy kampanii nawiązują do trendów globalnych, takich jak rozwój mobilności lub efektywność energetyczna, ale także do rozwiązań drobnych, codziennych problemów, takich jak plastry nierozpuszczające się w wodzie. BASF łączy przy tym chemię rozumianą jako naukę o relacjach między substancjami z relacjami między człowiekiem a jego środowiskiem. Chodzi tu o przezwyciężenie rzekomych sprzeczności: w zimowym krajobrazie stoi dom z banknotów, do tego widać napis „Ciepłe domy kochają rachunki za energię” – pozornie jest to sprzeczność. Jednak BASF potrafi sprawić, że relacja między komfortem zamieszkania i kosztami energii będzie korzystna. Liczne materiały budowlane i izolacyjne produkowane przez BASF pozwalają na zmniejszenie zużycia energii i tym samym jej kosztów.

„Chemia łączy, ponieważ tworzy dla wszystkich grup społecznych wartość dodaną. Nasza globalna kampania pokazuje, jak ważne są dla nas dobre i silne relacje z naszymi klientami, partnerami i pracownikami” – mówi Prezes Zarządu BASF dr Jürgen Hambrecht.

W przeszłości dla każdego regionu prowadzone były różne kampanie wizerunkowe. Tym razem BASF po raz pierwszy chce zastosować tę samą myśl przewodnią kampanii w reklamach w mediach drukowanych, w spotach telewizyjnych i w Internecie zarówno w Europie, jak i w Ameryce Północnej i Południowej oraz w regionie Azji i Pacyfiku. „Jednolitej kampania na skalę globalną uczyni profil marki BASF bardziej wyrazistym na całym świecie. Poza tym powiązanie działań w jednej kampanii poprawia efektywność naszych inwestycji w markę” – wyjaśnia Elisabeth Schick, kierująca działem Communications & Government Relations w koncernie BASF.

Kampania została opracowana przez międzynarodowy zespół składający się z pracowników działu Komunikacji w BASF we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy z Amsterdamu. Temat przewodni kampanii reklamowej będzie w przyszłości wykorzystywany w takich obszarach komunikacji marki jak na przykład employer branding czy komunikacja z klientem.
Więcej informacji o kampanii znajdą Państwo pod adresem www.basf.com.

O firmie BASF

BASF to czołowa firma chemiczna na świecie (The Chemical Company). Firma oferuje chemikalia, tworzywa sztuczne i dodatki uszlachetniające do produktów rolnych, specjalistyczne produkty chemiczne, a także ropę naftową i gaz. Jako niezawodny partner BASF pomaga swoim klientom z niemal wszystkich branż w odnoszeniu sukcesów. Dzięki wartościowym produktom i inteligentnym rozwiązaniom BASF odgrywa ważną rolę w rozwiązywaniu globalnych problemów, takich jak ochrona klimatu, efektywność energetyczna, żywienie i mobilność.

W 2009 roku BASF odnotował wpływy ze sprzedaży w kwocie ponad 50 mld €
i według stanu na koniec roku zatrudniał około 105 000 pracowników. Akcje BASF notowane są na giełdach papierów wartościowych we Frankfurcie (BAS), Londynie (BFA) i Zurychu (AN). Więcej informacji o firmie BASF znajduje się w Internecie pod adresem www.basf.com.

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
basf.pl
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także