Powrót do listy usług Ostatnia aktualizacja: 2025-09-09
Plany serwisowe Altium
Zasięg:
krajowy

Plany serwisowe – dostępne dla urządzeń Agilent – pozwalają znacznie ograniczyć czas przestojów,
utrzymać ważność otrzymywanych wyników i zachować zgodność z obowiązującymi regulacjami. Wybrane plany obejmują również konserwację, stanowiącą istotny element prewencji, która, jak udowodniono, wydłuża czas działania wyposażenia, zmniejsza koszty napraw i pozwala zaoszczędzić na przestojach każdego roku.

Wybierz odpowiedni zakres usług serwisowych dla swojego urządzenia 

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pełnego zakresu usług serwisowych, czy napraw w ramach stałej opłaty rocznej, istnieje plan serwisowy, który odpowiada zarówno Twoim potrzebom, jak i budżetowi. Ta łatwa w interpretacji tabela pomoże Ci wybrać plan, który pomoże Twojemu laboratorium skrócić przerwy w pracy, uzyskać wiarygodne dane i zachować zgodność z przepisami.

Jaki plan serwisowy możesz wybrać?

Wykorzystaj naszą wiedzę, by pracować lepiej Kontrakty serwisowe to usługa firmy Altium, która łączy usługi i materiały eksploatacyjne w celu zapewnienia skutecznego przepływu pracy, poprawy produktywności i zwiększenia wydajności operacyjnej. W każdej interakcji staramy się zapewnić wgląd, który pomoże osiągnąć założone cele. Oferujemy szeroką gamę produktów i usług – od optymalizacji procesów i szkoleń po pełną relokację laboratorium i analizy operacyjne – aby pomóc w zarządzaniu instrumentami i laboratorium w celu uzyskania najlepszej wydajności.

PLAN BRĄZOWY

Terminowe naprawy, kontrola budżetu. Wyeliminuj nieplanowane koszty i skróć czas naprawy. Wszystkie naprawy wraz z częściami zamiennymi oraz raz do roku przegląd okresowy w stałej rocznej cenie.

PLAN SREBRNY

Maksymalizacja produktywności, minimalizacja zakłóceń w przebiegu pracy. Zawiera wszystkie usługi z Pakietu Brązowego oraz usługę Weryfikacji Funkcjonalnej (Functional Verification), krótkie testy metrologiczne temperatury, ciśnienia, przepływu, długości fali, szumu, dryftu oraz innych parametrów właściwych dla danego systemu.

PLAN ZŁOTY

Usługa premium dla kluczowych systemów. Otrzymaj obsługę na najwyższym poziomie z Pakietu Brązowego oraz usługę w postaci Kwalifikacji Operacyjnej (OQ), priorytetowy status każdego zgłoszenia, rekwalifikację urządzeń po każdej naprawie w celu zapewnienia najwyższej wydajności.

Aby uzyskać spersonalizowaną ofertę, skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z dystrybutorem

Firma

Altium International Sp. z o.o.

Zespoł ds. Serwisu

Nr telefonu: 22 549 14 00 Skopiuj

E-mail: serwis.pl@altium.net Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal laboratoria.xtech.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...