Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2018-06-07
Jak znaleźć interesujące mnie zapytania w panelu?

Wskazówka: podstawowym krokiem do znalezienia istotnych dla firmy zapytań jest określenie profilu działalności firmy. Dzięki temu na liście w panelu zobaczysz tylko te zapytania, które są zgodne ofertą Twojej firmy.


Aby przejść do listy zapytań, zaloguj się. Następnie wybierz dział 'Otrzymane zapytania i przetargi' z bocznego menu panelu administracyjnego. Lista zapytań w panelu administracyjnym na koncie z funkcją dostawcy posiada kilka narzędzi ułatwiających znalezienie wybranego rodzaju zapytań:

  1. Ikony określające status widoczne przy każdym zapytaniu na liście:
    • odsłonięte - dane adresowe zostały odsłonięte z konta Twojej firmy;
    • do odsłonięcia – możesz odsłonić dane teleadresowe autora zapytania;
    • archiwalne – minął termin ważności zapytania (brak możliwości odsłonięcia danych);
    • brak dostępu – Twoja firma nie ma dostępu do zapytań w Serwisie, z którego pochodzi zapytanie.
  2. Filtrowanie na liście zapytań umożliwia:
    • odnalezienie zapytania po wpisanej frazie; pod uwagę brany jest nie tylko tytuł i treść zapytania, ale też jego numer;
    • wylistowanie jedynie zapytań z pożądanym statusem: wszystkie, odsłonięte, do odsłonięcia, bez dostępu (w tym: archiwalne);
    • tematyka: na liście mogą być widoczne wszystkie zapytania z Serwisów wybranych przez Ciebie albo tylko takie, które są zgodne z profilem działalności Twojej firmy (opcja domyślna). Można też pokazać na liście tylko wiadomości wysłane indywidualnie do Twojej firmy przez użytkowników Serwisów.
  3. Dodatkowe informacje w prawej kolumnie każdej pozycji na liście, jak: lokalizacja autora, termin ważności i data opublikowania zapytania.
  4. Możliwość sortowania listy wg daty dodania i terminu ważności